Friday, 30 March 2012

Pokok Patah....Aiiyyoookkkk...



hah...!!! harini aq nak cerita tentang kawan aq berdua ni...budak berdua ni rapat...bukan rapat je...rapat sangat...bestfriend la maknenyer....hehehehehe..budak tu namenyer Haziq ngan Amir...cerita nyer camni...tadi aq ade tuisyen pukul 2:30...lepastu aq datang la tuisyen tu...aq datang naik basikal...rumah aq jauh ngan sekolah...so,penat la jugak nak mengayuh...dah sampai sekolah aq haus...aq ajak kawan aq temankan beli air kat kedai...tapi kawan aq tak nak..(budak perempuan)lepas aq ajak dia tak nak..aq pun ape lagi aq ajak Asyraaf temankan aq beli air...tapi kami tak lebih dari kawan...kami kawan je..lepas dah beli air aq balik ke sekolah...tengah kayuh basikal budak lelaki dengan perempuan sorak...diaorang cakap "fuiiyyyooo...berbasikal ngan pakwe makwe...aq marah la..aq cakap "mane ade...!!!!"dah tu aq letak basikal aq kat tempat letak basikal..tiba2 cikgu Masyitah datang...kitaorang lari la..masuk2 kami belajar...tengah belajar tu tiba2 Amir ngan Haziq cakap kat cikgu nak pergi ke tandas...lepastu diaorang pergi la...aq ngan kawan baik aq tertanya tanya..."mane Amir ngan Haziq ni...????tak balik2 lagi...lame betul..."aq ngan kawan baik aq pergi ke tandas..nak tengok nape budak berdua tu tak balik..???tapi bukan sekadar nak tengok  diaorang je...kawan baik aq nak terkencing...tiba2 aq ngan kawan baik aq ternampak diaorang berdua...tiba2 diaorang lari2...lepastu aq ngan kawan baik aq marah la diaorang sebab main kat tandas...diaorang pun lari pergi tandas balik...aq ngan kawan aq masuk tandas...sebab kawan baik aq nak kencing...aq tunggu la...tiba2 fikiran aq teringat kat dua orang budak tadi..."aq pun keluar dari tandas...tengok2 buadak berdua tadi tu dah tak de..."aik tak kan diaorang dah masuk kelas...laju betul.."aq pun pergi tengok kat belakang tandas..aq ternampak Amir ngan Haziq tengah cantum kan pokok yg diaorang tercabut tu...aq nampak lepastu aq panggil kawan baik aq yg tengah kencing tu...aq pergi tandas sebelah sebab nak panjat dari atas...lepastu aq cakap kat kawan baik aq...'' wei Nasirah...aq tadi nampak Amir ngan Haziq tengah cantum kan pokok yg patah tu..." lepastu Nasirah menjerit...Rosni.....!!!!!!!!! sebab aq panjat kat atas...lepas aq cakap tu,aq suruh kawan baik aq keluar cepat...dah keluar tengok2 budak dua orang tadi tu dah tak de..aq ngan kawan baik aq pergi tengok kat bunga2 yg banyak tu...nak tau ape aq nampak..????aq ngan kawan baik aq nampak pokok tu patah lepastu diaorang kreatif letak parang cucuk kat pasu...dah cucuk kat pasu dia cucuk kat pokok tu...ape lagi aq gelak tak ingat dunia...lawak gila...hahahahahaha...masuk kelas aq cakap " hayyyoookkk...nanti makcik KT marah..."lepastu diaorang cakap kat aq ngan kawan baik aq..."jangan bagi tau orang lain...lepastu kawan aq(budak lelaki) syak sesuatu...dia pun pergi tandas...balik dari tandas dia pun same gelak tak ingat dunia...hahahahaha...tapi masalah nyer...budak tu tak pandai simpan rahsia...habis separuh kelas aq dah tau...

No comments:

Post a Comment